Jdi na obsah Jdi na menu
 


Opravy a údržba

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

vojn Kotas má dotaz přípravek na demontáž dráhy CHP

Mira skot, 23. 5. 2013 17:15

Brzdy mého SKOTu přišly o část své účinnosti díky průniku oleje do brzdových bubnů. Bubny se podařilo sundat, ale dál se nemůžu hnout, protože není přípravek pro odšroubování dráhy CHP . Neví někdo kde by se dal sehnat přípravek na povolení CHP dráhy nebo jeho výkres ? dík za info. Míra

Petrovi 2

Luboš, 23. 11. 2008 15:39

Díky za příspěvek.Máš pravdu,opravy na Ot-64 jsou vždy o boulích,ať se dělá cokoli :-)Já bych kolikrát vzteky přerazil klíč a nadávám jako špaček.Všude jsou různé nástrahy o které si člověk tu hlavu rozbije,i když si dávám majzla a pohyby dělám opravdu pomalu.Ale důležité je závadu opravit a pak je zase pohoda a na boule se nemyslí.

Máš můj obdiv

Taky Petr, 3. 11. 2008 4:44

Nazdar člověče, obdivuji Tě, na SKOTa bych nervy neměl. Pohybuji se v pásové i kolové technice, ale SKOT považuji za nesmírně blbé vozidlo jak na ovládání, tak i spolehlivost a tím i kvalitu. Musíš mít stále boule na hlavě, páč já jak do toho vlezu (spíš se mu vyhýbám), tak se sviňsky praštím do šišky. Něco na tom dělat je utrpení, jelikož výzkumníci patrně nepočítali s tím, že tuto věc někdo někdy bude opravovat.. Pokud s tím povozem pojedeš do vody, zajisti si pevný břeh - nejlépe náplavku. Když to podceníš, zajisti si jeřáb :-) Jak se u břehu prohrábneš, prevít se přicucne břichem a nehneš s tím ani párem těžké techniky. Ale co Ti budu povídat, zkušeností máš patrně víc než já. Tak ať Ti to jezdí, ahoj.

smůla

petr, 8. 1. 2008 19:03

To znám je to hrozná práce. Na vojně se mi to také stalo, ale v dílnách to byla hračka opravit. Spíš mě zajímá kde jste ten hřídel sehnal a kolik stál.

 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA